Zoek je een moment van rust en inspiratie tijdens je middagpauze, een dagje Amsterdam of in je zoektocht naar zingeving? In het hart van Amsterdam, in het hart van de week, kun je je hart even ophalen in een Middagpauzedienst. Je vindt er stilte, bezielende muziek, een korte bijbeltekst en een overdenking van 7 minuten.

Rooster

Je bent van harte welkom, elke woensdag van 12:40 tot 13:00. Diensten vinden plaats in de Engelse Kerk op het Begijnhof in Amsterdam. De deuren gaan open om 12.15.  Vanaf 12.25 uur kun je meezingen met mooie en bekende liederen uit de christelijke traditie. Maar je kunt ook alleen de dienst bezoeken. Voel je vrij!

Wil je op de hoogte blijven van de Alle-Dag-Kerk?
Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van onze diensten? Meld je dan hieronder aan voor onze nieuwsbrief

Overdenkingen

Luister vanaf nu de overdenkingen uit de dienst terug via Spotify. Dat kan hieronder, zonder dat je een Spotify-abonnement nodig hebt. De overdenkingen zijn ook terug te luisteren in de podcast-app op je telefoon.

Draag je de Alle-Dag-Kerk een warm hart toe?
We zouden erg blij zijn met een donatie.

Artikelen