Over de Alle-Dag-Kerk

Zoek je een moment van rust en inspiratie tijdens je middagpauze, een dagje Amsterdam of in je zoektocht naar zingeving? In het hart van Amsterdam, in het hart van de week, kun je je hart even ophalen in een Middagpauzedienst. Je vindt er stilte, bezielende muziek, een korte bijbeltekst en een overdenking van 7 minuten.

De Alle-Dag-Kerk kent een lange traditie van korte kerkdiensten. Het motto waarmee het initiatief in 1932 begon, is nog even actueel als toen: ‘rust voor vermoeide zielen’. In de drukte van de stad en van ons leven snakken we naar plekken van rust. Het Begijnhof is zo’n plek en de Middagpauzediensten bieden zo’n moment van rust voor je hart en je ziel. Wees welkom!

vlnr Doke, Jaap, Everhard & Dirk

Dirk van Duijvenbode

Penningmeester
Jaap van Rijn

penningmeester@alledagkerk.nl

Secretaris
Everhard Zwart

secretaris@alledagkerk.nl

Tweede secretaris
Doke Hoekstra

info@alledagkerk.nl

Beloningsbeleid

Aan ieder bestuurslid en enkele vrijwilligers wordt jaarlijks een vergoeding aangeboden voor de structurele inspanningen ten behoeve van de Alle-Dag-Kerk in het algemeen en de ondersteuning van de middagpauzediensten in het bijzonder.

Collectes

Elke woensdag is er tijdens de dienst een collecte. Elke maand voor een andere organisatie. Hieronder vind je de doelen en de opbrengsten, waarvoor we erg dankbaar zijn.

Januari – Het Stoelenproject – €285,04
Februari – Samen Sterk Vrouwen West – €315,54